כמה אתם מוכנים להקריב בשביל להצליח?

  1. WeFIT
  2. מוטיבציה
  3. כמה אתם מוכנים להקריב בשביל להצליח?
כמה אתם מוכנים להקריב בשביל להצליח?

הפילוסוף לאו דזה:
"כשאתה מוותר על מה שאתה,
אתה הופך למי שאתה יכול להיות"

רק אחרי שתשחררו את מה שחשבתם שאתם יכולים להיות ואת מה שמגדיר אתכם – תוכלו לפנות מקום לחלומות חדשים, להגיע למקומות שאפילו לא ידעתם על קיומם ולהצלחות שיכולתם רק לחלום עליהם.

אתם יכולים להיות כל מה שאתם חולמים עליו, להשיג את כל מה שאתם רוצים ולהגיע לכל יעד ויעד שאתם תסמנו לעצמכם בדרך. הדבר היחידי שיכול לעצור אתכם – זה אתם. אם אתם לא מספיק מאמינים ביכולת שלכם להצליח, אתם פשוט לא תצליחו.
אבל עליכם גם לשאול את עצמכם בתחילת הדרך, כמה אתם מוכנים להקריב בשביל להצליח? על מה אתם מוכנים לוותר בדרך לעמידה ביעדים שלכם? עד כמה רחוק אתם מוכנים ללכת מבלי להתייאש בדרך?
יש צורך בשלב הראשוני לדעת לענות לעצמכם על שאלות אלו.

כל אדם שתשאלו אותו, האם אתה רוצה להצליח ולהגשים את כל חלומותיך? יענה בחיוב. אולם רוב האנשים שאומרים שהם רוצים להיות מצליחים, לא באמת מוכנים להקריב הכל בשביל להצליח.
כדי להצליח יש צורך לעיתים בהקרבה, לדוגמה, הקרבה של הרגלים מסוימים שסיגלתם לעצמכם במהלך השנים, כמו למשל: המון בילויים במהלך השבוע, יותר שעות שינה ממה שהגוף שלכם באמת זקוק, רביצה במשך שעות רבות מול הטלוויזיה וכדומה. רק כאשר תהיו מוכנים להקריב את ההרגלים שמעכבים אתכם בדרך ליעד שלכם, רק אז, אבל רק אז, יש לכם סיכוי להצליח.

Cent ‏50 זמר ראפ והיפ הופ ושחקן קולנוע אמריקאי, אמר פעם שכאשר הוא עבד על הסרט שלו, בזמן שהוא לא היה עסוק עם ההפקה, הוא היה עובד על פסקול הסרט. כאשר הוא נשאל אז מתי אתה מספיק לישון עם כל העומס הזה, Cent ‏50 ענה, אני לא ישן עד שאני אצליח לממש את ההזדמנות שלי להפוך חלום למציאות!

סרטון מוטיבציה, על כמה אתם מוכנים להקריב בשביל להצליח:


 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

דופק

דופק

דופק מוגדר כקצב הלב (מספר הפעימות של הלב)

תוכניות אימונים שיכניסו אותך לכושר

הוספת הערות (אין תגובות)