גרג פליט (1977 – 2015)

  1. WeFIT
  2. ספורטאים ומפורסמים
  3. גרג פליט (1977 - 2015)
גרג פליט (1977 – 2015)

גרג פליט, נולד ב – 3 לנובמבר, 1977 בבולטימור, מרילנד, שבארצות הברית ונפטר ב – 17 לינואר 2015 כשהוא בן 37 בלבד.
גרג פליט היה מאמן כושר, שחקן, דוגמן, יזם, עשה פרסומות רבים, כיכב בתוכניות טלוויזיה רבות כמומחה בתחום הכושר, אורח חיים בריא ותזונה נכונה והופיע על מעל 250 מגזינים בתחום הכושר.
גרג פליט נחשב לגורו של כושר והיה מוזמן לכנסים רבים בעולם בתור נואם מוטיבציוני ומעורר השראה. בנוסף, לגרג יש מליוני צפיות לסרטונים שלו ביוטיוב, שהוא הספיק לעשות במהלך חייו.

ב 17 לינואר 2015, גרג פליט יצא לצלם פרסומת על פסי רכבת בברבנק שבקליפורניה. גרג נהרג תוך כדי ריצה בין מסילות הרכבת.
עדי ראיה במקום סיפרו שגרג המשיך לעמוד על פסי הרכבת גם כאשר הרכבת צפרה לו, אך למרות זאת, החוקרים הכחישו התאבדות. לפי הערכות החוקרים גרג כנראה האמין שהרכבת נוסעת במסלול הסמוך לו ולא במסלול שהוא היה נמצא.

גרג האמין שההבדל בין אנשים מצליחים לאנשים שמפסידים ולא מגיעים לתוצאות במהלך חייהם, איננה קשורה לגנטיקה או לפוטנציאל שלהם, אלא קשורה לכמה רחוק הם דוחפים את עצמם קדימה.
לדעתו, אדם שהולך לחדר כושר רק בשביל לסמן וי וכאשר הוא מסתכל במראה הוא לא רואה שום שינוי משמעותי אצלו, זה בגלל שהוא לא דחף את עצמו מספיק ולא נתן לגוף שלו סיבה להשתנות.

כאשר אתה יוצא לדרך ורוצה לכבוש יעדים, אתה חייב להבין שהולך להיות לך קשה בדרך לכיבוש היעדים שאתה רוצה לכבוש וחולם עליהם. אתה תצטרך להתאמץ ולא לוותר, לתת את כל מה שיש לך ולהבין שכדי להשיג תוצאות חיוביות בחיים "אתה הולך לרדת למטה לפני שתעלה למעלה".

אבל חשוב שתדע שבחיים לא מנצח זה עם הגנטיקה הטובה ביותר, אלא זה עם יכולת ההתמדה הגבוהה ביותר. אדם כזה גם כשהוא נופל, הוא קם וממשיך לנסות,
וזה האדם שאתם צריכים להיות!

סרטון מוטיבציה מעולה מאת גרג פליט:

סרטון מתוך ערוץ היוטיוב של גרג פליט:


 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

תוכניות אימונים שיכניסו אותך לכושר

הוספת הערות (אין תגובות)